همیشه یه راهی هست

متن مرتبط با «ثبت شدکت» در سایت همیشه یه راهی هست نوشته شده است

ثبت شد .

  • نیلوبلاگ

    کاش میشد یه لحظه هایی رو با تمام حس و حالشون نگه داشت تو صندوق خاطرات تا هر موقع دچار نگرانی شدی بری سراغ اون لحظه ها و با خودت بگی ببین من روزای بد تر از اینم پشت سر گزاشتم راستی چرا ما ادما اینقدر فراموش کاریم چرا اینقدر نسبت به خدا زود بی اعتماد میشیم ذکرهامون فقط یه ظاهر قشنگ دارن که اگر 1% هم اون اذکار رو باور داشتیم هیچوقت نباید دچار نگرانی میشدیم "حسبنا الله و نعم الوکیل " " افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد " " ماشاءالله لاحول و لاقوة الا بالله " و ... قصدم از گزاشتن این پست...

    ادامه مطلب